Årets första inlägg!

Det har inte gått så lång tid av detta nya år men mycket har hänt, må ni tro. Har utökat i jobbkarriären till ytterligare ett vikarie jobb. Min fasta deltid på ICA, förskolelärare vikarie och det nya vikariejobbet på ett service hem. Med tanke på att man jobbar med människor har jag tystnadsplikt och kan inte säga mer än att beskriva det som, TV serien Köping. Roligt jobb då man hela tiden har fullt upp, ibland lite FÖR fullt upp men då gåt ju tiden snabbt. Jobbar ganska mycket nu och det är ju bra för ekonomin, men jag måste nog lära mig att ta det lite lugnt ibland också men gillar man att se kontot växa så är det svårt att säga nej.

Fotbollen går också bra. Vi har vart på innomhusturneringar där vi vann gruppen i en, sen gick vi inte vidare efter det men vi vann gruppen i alla fall. I helgen åker vi till Åland fre-sön och spelar turnering! Hoppas på pokal!

Och sist men inte minst har jag gått och kärat ner mig i en underbar kille som vänt upp och ner på mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0