Hektisk vecka!

Denan vecka har jag verkligen haft fullt upp, å det gillar jag! Jobbat mån-lördag och idag är jag ledig för att vi har match. Hemmamatch dessutom whihoo, var på tiden! Tycker vi åkt för gäves lånt fram och tillbaka nu.

Under veckas gång har min morfar fyllt år så har vart hos honom och firat !

Efter de har de inte hänt så mycket mer :P. Vart med Anna en dag och kollat tv!

Igår stannade jag hemma och kollade på "Hur många lingon finns det i världen" med pappa och Helena. Rätt bra film men mest sorlig och DÅLIGT slut gaah, annars ver den helt okej ;).

Detta inlägg är då mest för att farmor ska se vad jag gör :D. Eftersom hon är min trogna läsare. Dock är jag så dålig på att uppdatera så ska försöka bättra mig för farmors skull :)


 


Elin å Jag


Kommentarer
Postat av: farmor

tack amanda,de känns bra,

2011-09-11 @ 21:23:56
Postat av: farmor

tack amanda,

2011-09-27 @ 19:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0