IKEA

Imorse då jag skulle fixa disken råkade jag krascha ett glas, så Anna och jag åkte till IKEA! Hata att åka dit för vi hittar aldrig på första försöket hahah men denna gång hittade vi i vilket fall bilen när vi skulle åka hem. Det fick bli ett inköp på ytterligare tallrikar och några glas, samt annat nödvändigt som tillexempel skålar. För de märkte vi i går när vi skulle hälla upp chipsen att jag inte hade nån skål, men nu finns det =).

Efter vår upptäcktsfärd i Barkaby blev de till K-rauta i Arninge för att handla lite färg å jissses vad dyrt de var!Färgen kostade ungefär lika mycket som allt de jag köpte på IKEA!! Men men tycker jag är värld att lägga ut de slantarna nu efter allt mitt jobbande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0