Har mina anledningar till att vara trött just idag..

Idag har det varit en dag med mycket ståhej! Tidig uppstigning och gasen i botten till Kåsrta där jag hade sexåringarna tillsammans med Therese. Var en lugn dag där och sedan klockan 13.30 var det gasen i botten till andra jobbet. 14.00 började jag på ICA så fick byta om på jobbet. Och guuud så mycket folk det var idag! Kände verkligen att idag var det en sån dag då alla verklgen handlade och det tog ju aldrig stopp heller, så hann inte göra mycket annat än sitta i kassan.

Såå ja, jag har mina anledningar till att vara lite smått trött när jag haft en arbetsdag från 8-20. Dock ska man väl inte klaga då de finns andra som har det värre :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0