handla mat

När man jobbar 10-15 pass på kårsta känns de som att man bara åker dit för att äta :-P. Ä. Lunch kl 11 och mellis 14.30 sen slutar man :-) Idag har jag handlat med mamma å det var min första storhandling gällande uppfyllning av kyl, frys och skafferi. Har gjort av med så sjukt mycket pengar på bara några få dagar att jag får lite ont i magen. Men tv:n var ju inte direkt gratis, som tur är får vi lön snart :-) Har också hunnit med att måla sängen och luckorna i köket, 2 grundmålningar sen har jag hunnit med en målning ned den riktiga färgen. Bara en omgång kvar sen är jag klar =D. Dock fick jag se att jag hade missat en lucka haha. Men den får jag fixa till i morgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0