Deltidsanställd på ICA och numera utöver de även "fröken"

I samband med det som snart ska ske känns de skönt att bli inringd från skolan utöver mina fast tiden på ICA. ICA ger mig en säker inkomst varje månad vilket känns skönt. Och skolan ger mig extra timmar att fylla ut vardagarna med, samt extra inkomst i min så kallade ekonomi.

Idag har jag tillsammans med Fia arbetat på sexårs. Vi har haft genomgång vid tavlan och man får lite flasch backs från då man själv var den som satt i skolbänken. Klippt snäflingor/stjärnor, klistrat samt gått igenom vinter månaderna. December, Januari och Februari! :). Ett sjuhelsike ansvar har man i vilket fall, vilket inte alltid är så roligt.



 Å man får betalt för att sitta å rita med de små barnen, bra jobb ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0