Studenttid!

Dålig uppdatering här för lilla mig. Men senast jag skrev var det om vår studentskiva som jag tycker blev lyckad. Efter den har det faktiskt vart mösspåtagning. Den var faktist ganska töntig, om jag får säga det själv. Alla treor samlades i matsalen och åt kyckling-pastasallad och skolan festade till  och med det med LOKA som dryck. Rektor snackade om tre L som hon ville skrivas i allas mössor och sen skulle vi plötsligt sätta på oss dom. Ganska rörigt faktist och sen skulle vi sjunga en sång som inga hade hört .

Efter att mössan åkte på köpte vi mjukglass och sen satte vi oss på våningen!



Kommentarer
Postat av: mormor

Tjusiga tjejer!!!

2011-05-02 @ 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0