Missnöjd, ledsen och väldigt arg!

För några veckor sedan blev jag, Nicole, Fida och Carro tillfrågade att vara med i ett reportage i Vallentuna Steget. Det kom en kille som intervjuade oss och tog massa bilder. Reportaget skulle handla om Vallentuna Gymnasium och vi pratade om allt som hade med skolan att göra för att försöka locka elever till att börja på just vår linje. Idag publicerades reportaget i Vallentuna Steget och jag börjde fan gråta när jag såg bilden. Det ser verkligen inte ut som jag och den är så jävla ful!!! Tur att Vallentuna är en liten ort och att den snart kommer glömmas bort!



Klicka på länken som gömmer sig innanför paranteserna om ni vill se reportaget.                             

         (( http://arkiv.mitti.se/erez4/online/mitti/vallentuna.html ))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0