Fredagsmys!

Idag har jag vart och lämnat tillbaka en skjorta som jag fick i födelsedagspresent. Så jag och Niclas brummade iväg till Sollentuna centrum. Blev inget ytterligare köp utan istället gick vi runt, runt runt och kollade massa och blev förvånade över hur stort, rymligt och fräscht de var där

Blev sedan hemfärd för att släppa av Niclas och åka hem å äta. Sedan åka till krauta med mammi för att handla jord. Har fått tillbaka min kliande gom, nysningar och snor!!! gaah jag har tydligen blivit allergisk mot typ pollen, jätteirriterande eftersom jag alltid tålt allt Så blev till att handla tabletter innan jag och mamma åkte hem för att slänga oss i soffan och kolla på tv.

Ikväll var det bonde söker fru!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0