Strike

Denna härliga fredags kväll spenderades med tre fina människor. Niclas, Lisa och Daniel. Först käkade vi på våning ett i Vallentuna centrum runt 18.30. Jag åt kycklingsallad och den var väldigt saftig och god . Efter det gick vi en sväng till  för att handla lite godis. Niclas var tydligen väldigt godissugen.

Klockan 20.00 hade vi bokade banor i bowlinghallen. Vi hade två brevid varandra så jag och Niclas hade en och Lisa och Daniel delade på den andra. 1 timme skulle vi spela men de blev 1.5 timme. Banorna krånglade så mycket att jag sa till att vi fasiken hade betalat för att spela inte för att vänta!, så vi fick lite mer tid på oss.

Hur gick det då????
Hmm vet inte riktigt om jag vill svara på de hehe...

1:a plats...      Lisa
2:a plats...      Niclas
3:dje plats...   Daniel
4:de plats...    Amanda

Jag
kom sist hahah och de var/är jag sur över. Jag brukar ju alltid ha tur när jag bowlar. Idag kan man säga att turen inte var på min sida utan på Lisas. Hon fick massa strikar och spare precis som Daniel och Niclas men hon utklassade oss alla för hon fick fler på rad



                                     


Kommentarer
Postat av: mormor

Inte var det väl bara Niclas, som var godissugen heller. Du vet jag känner någon, som är väldigt godissugen, inga namn men du kanske känner henne också? <3

2011-03-12 @ 11:31:28
Postat av: amanda

Haha okej d erkänner att jag var lite sugen jag med men de är lättare att skylla ifrån sig B-) <3

2011-03-13 @ 01:34:40
URL: http://bondesoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0