Upplandscup, Danmark- Frösunda

14:00 drog dommaren igång matchen mellan oss och Dannmark (inte landet utan ett svenskt lag), i Uppsala. De flestas mål med denna match var väl att de inte skulle sluta tvåsiffrigt. Efter första halvlek stod de 2-0 till dem vilket var BRA! Matchen slutade 8-2 till Dannmark! Det vill säga inte tvåsiffrigt.

Denna upplandscup består av olika grupper. Och vinner man sin grupp går man vidare. Knivsta förlorade med 14-2 mot Dannmark som spelar i div 1. Vi ville inte vara lika dåliga som dem, och det var vi inte heller. Whiie!

Min insats var inte bland de bästa. Eftersom jag vart jätteförkyld dagarna innan och typ nästan idag blivit frisk så kanske det inte var så smart att spela, hihi. Men jag böt faktist väldigt mycket och dessutom sa jag till när de var en kvart kvar av matchen att jag inte ville spela mer, duktigt av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0