Studentskiva

Igår var jag på studentskiva. Det var NV3:arna i vår skola som hade den.

Carro och jag klädde ut oss till tanter . Vi hade neon-knästrumpor, tantiga kläder, glasögon och gråtthår. Tågresan in till den stora staden var rolig. Agnes var tvungen att stoppa tåget för att kissa. Hon sprang av och kissade vid perongen där folk gick förbi, haha.

Inne på krogen Gaudi (där även vår klass ska ha skiva) var det mycket dans. Alla verkade taggade, precis som det ska va!

Senare mot kvällen, då jag hade tappat rösten och hostade som att jag hade rökt i 70 år så begav vi oss hemmåt. Nicole och jag åkte med Anna till Hägernäs där Niclas plockade upp mig och Nicole. Det var as skönt att komma hem på de sättet än att stå och vänta på massa tåg och bussar <3



Kommentarer
Postat av: mormor

Fräcka "tanter" fick ni inga ragg?

2011-03-18 @ 15:32:53
Postat av: amanda

Haha jo då killarna hängde efter som koppel :-P

2011-03-18 @ 19:57:56
URL: http://bondesoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0