Lite om lovet ;)

Börjar bli dags för en liten uppdatering då. Som ni kanska vet så är det sprotlov nu. Tro det eller ej men det sista sportlovet föralltid för mig! Så nu gäller det väl att fylla det med fina saker :).

I måndags...
var jag hemma hos mormor och morfar, fikade med dom och deras kompis som bakat. Dessutom hade hon sin vovve med sig inne så jag myste lite med den. Det var en Schäfer! Och om jag nån gång i framtiden ska skaffa hund så kommer det nog bli en sådan :P. För dom är läskiga och om jag går med en sån kommer inga tjuvar våga vara i närheten av mig ;). Efter fikat så jobbade jag lite och nu har jag allt under kontroll, så nu är det bara mormor som ligger efter ;) hihih :).

I tisdags...
 
åkte jag hem till Jessica (plastsyrra) i norrtälje för att umgås med henne. Det var roligt att göra något som man inte brukar göra och komma iväg ett tag utanför husets dörrar. Vi tog oss en tripp till Rådmansö för att fika och ta en promenad med Marga och Kurre. Sen for vi till Rimbo för att lämna en stol och sen bar det hem till Jessica :). Jag åt iddag tillsammans med familjen Wahlqvist/Jansson och sen kollade jag och Jessica på Prinsessan och grodan :P. Det var en trevlig dag som jag gärna gör om :).

Idag (Onsdag)...
Vaknade hos Niclas som skulle upp vid 7 för att sedan ta sig till skolan. Jag hade planer att åka till gymmet och simma då men de blev ändrade planer för jag orkade inte :P. Dessutom ville jag vila foten till kvällens fotbollsträning.


Haha jättegammal bild på mig och Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0