Ibland får man vara deppig!

Då man kan saker och ting och allt bara flyter på, så himla roligt men däremot när det tar tvärstopp, och man inte fattar ett dugg så blir allt med en gång så himla tråkigt. Det är i vilket fall min filosofi och den stämmer väldigt bra överens med bokföringen... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men det tar verkligen tvärstopp! Hade ju fasiken ämnet för ett år sedan men nu kommer jag inte ihåg någonting.

Ändringar på schemat har gjorts och de databaserade redovisningprovet (bokföringen) är flyttad till tisdag nästa vecka. På den tiden ska väl mormor kunna väcka alla debet, kredit och konton i skallen på mig. Har kunskapen en gång funnits så ska den väl inte kunna försvinna på bara ett år?

Datorbaserade redovisnings provet






Kommentarer
Postat av: mormor

När kommer du????? :P

2011-03-22 @ 22:15:32
Postat av: Amand

jag börjar 08.20 då jag ska skriva ett matteprov. Slutar efter de sen åker jag hem så kommer runt 10- 10.30 beroende om jag hinner med tåget eller inte :)

2011-03-22 @ 23:21:27
URL: http://bondesoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0