Födeldedags fika och spontan-besök

Idag flyller min morbror år så vi åkte dit en snabbis och grattade honom . Efter födelsedagsbesöket gick jag hem till Anna och suprisade lite. Ville vara med henne idag eftersom hon inte hade tid med mig igår . Vi kollade på tv, snackade och höll på med datorn. Eftersom jag ska upp tidigt i morgon gick jag hem för att lägga mig i sängen och kolla på Big Brother.

En annan bra sak är att Niclas kommer och ger mig sovsällskap inatt. Hatar att sova själv utan honom för tänk om det kommer ett spöke.



Visste ni att:
Våra cup-matcher har dragit igång nu och Dannmark och Knivsta ingår i vår grupp som vi ska möta. De lagen har spelat sin match mot varandra nu och Dannmark vann över Knivsta med 14-2! Undra hur de kommer gå för oss när vi möter dem! Vi har ju liksom svårt att ens vinna över Knivsta...



>>Godnatt
<<

 

Kommentarer
Postat av: mormor

Va skönt o se att Zigge hittat en bra sovplats. Natti natti

2011-03-09 @ 21:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0