UF-MÄSSAN (Våga vara egen 2011), dag 1

Nu är jag hemma från en stressig, rolig och tröttsam dag. Nu har företaget vårt eget lilla boende i Älvsjö!

Klockan 09:40 var vi i skolan för att fixa alla saker vi skulle lasta på latsbilen som skulle ta sig till Älvsjö. Själva satte vi oss i Nicoles bil och tog oss dit på egen hand. Vi hittade dit och det gick fin, fint. På något sätt hamnade vi i en knasig kö men det gjorde oss inget, vi fick nämligen gratis parkering  :P Whiiii där sparade vi pengar! När vi kom in i hallen var det full fart, trots att vi hade massa timmar på oss så jobbade vi in i det sista! Men jag är i alla fall nöjd mer resultatet. Klockan 15.00 var det samling i en stor aula med massa läktare och en scen (kommer ikke ihåg vad den hette). Där inne vart det prisutdelning och vi vann alla pris, eller... Haha nej inte direkt va, vi vann inga!

Efter prisutdelningarna var det dags för försäljning! Jag är ju inte direkt den kvinnan som är social och kan hålla ett samtal i liv under en längre period (med någon jag inte känner). Alla sa åt varandra var vi skulle göra men det var ändå ingen som tog tag i försäljningen i början. Vi hade inte nått den punkten tills då man vågade att fråga folk om de var intresserade i våra produkter. Tiden gick och efter det vågade vi väl fråga och det blev bättre och bättre. Jag hade räknat med att sälja typ 1 påse men vi sålde betydligt fler än det. Mycket duktigt av oss :)

Ja mer om denna dag orkar jag inte skriva för nu är jag trött och ska lägga mig i sängen och kolla klart på Big Brother, sen kommer jag somna. Det lär behövas för i morgon blir man upphämtad 06:45!


Slutliga resultatet av montern (vårt hem de senaste 2 dagarna) Tyvärr ser man inte soffan i mitten!


Kommentarer
Postat av: Frida

aah!! guu va snyggt det blev!! bra jobbat!:D::D:D:D::D:D

2011-02-25 @ 16:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0