UF-MÄSSAN (Våga vara egen 2011), dag 2

Andra dagen på mässan och dessutom den sista dagen på mässan. Klockan 05.45 gick jag upp i morse. Konstigt nog var jag pigg men låg kvar i sängen ett tag till. Gick till stationen där jag mötte upp Ankis bil, vi fick skjuts till skolan där vi hämtades upp av Nicole och Agnes. Trafiken var tät och det var bra att vi åkte med tiden i god marginal.

Väl framme piffade och fixade vi till montern. Sen var det försäljning! Efter 50 minuter in på mässan hade vi sålt 6 styckna te påsar! Whoo... Vi trodde vi inte skulle sälja lika bra idag men där tänkte vi fel. Idag var vi nämligen lite mer "på" folk och det gav goda resultat. Vi sålde nämligen dubbelt så mycket idag! Bra jobbat tjejer!

Klockan 09.00-14.00 (tror jag) Var de försäljning. Efter det var det prisutdelning i den stora salen. Tyvärr vann vi ingenting :(. Men man kan ju alltid hoppas på ett pris sen i skolan av skolans jury. När prisutdelningen var klar var det snabba puckar till montern för att montera ner den! Vi var nämligen tvugna att vara snabba som blixten för att vi först skulle få plats med våra möbler i den lilla lastbilen som skolan hyrt. Vi var snabba med nedtagningen och städningen så vi kunde rätt snabbt ta bilen hem igen.

Nicole var duktig på att köra hem oss säkert och hela! Tack för skjutsen dessa dagar lilla Nicoolio:). Vi åkte till skolan efter mässan och fixade möblerna som redan var avlastade. Sen åkte vi hem. Elins daddi kom och hämtade oss och släppte oss vid station. Sen skjutsade Anki hem mig från station för mina fötter var döda! Fan var jag frös! Blöta strumpor i converse i -20 ä ingen höjdare. Visst får jag skulle mig själv som inte hade dojjor efter vädret men, men.  När jag kom hem tog jag ett VARMT bad, så sköööönt! Tack för skjutsen de värmde fötterna snabbare thihi.

Nu ska jag kolla Big Brother. Precis som igår så är jag verkligen skit trött nu men ska kolla på programmet sen blir det sova! I morgon är de vanlig skola och mattelektion klockan 08.30. Visserligen inte lika tidigt som i dag men jag kommer nog vara trött i vilket fall. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0