Min helg

Fredags
Idag var jag ledig och lyckades simma 45 minuter på gym och sim innan jag hämtade mamma på jobbet för att handla mat tillsammans. När vi var klara med shoppingen åkte vi till mormor och morfar för att fika. Åt sedan middag tilllsammans med pappa och H-lena. Därefter åkte jag och Anna lite il för att fördriva kvällen, pantade burkar på ICA o tjänade massvis med ståålar så vi sedan kunde åka till Donken för att köpa glass . Sem då vi skulle åka hem hamnade vi bland ett street racing gäng så vi stannade och kollade lite :)

Lördags
Denna dag skedde ett kalas i den stora staden. Aggis har nämligen fyllt år och ville fira sin dag i en park. Men innan vi åkte in jobbade jag och slutade 20.00 så Carro Frida och jag kom lite senare. Då var kalaset slut och allt slutade med att jag Ann och Aggis gick till sommar medans de andra åkte hem. Jag var då inte direkt partyklädd då jag kom till krogen i jeans och t-shirt. Var klädd i kläder för att inte frysa eftersom meningen var att vi skulle suttit i en park :P. Men de gick endå och vi kom in på krogen trots vardagsklädsel ^^ woho haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0