Idag...

Gick jag upp skaplig tid och befann mig hemma hos mormor och morfar klockan PRICK 09.00. Där åt jag frulle innan jag skulle klippa gräset. När jag var klar mös jag lite med Zlatan (katten). Katten som egentligen bor hemma hos mamma men som vrångt bestämmt sig för att flytta till mormor. Tur att han flyttade dit i vilket fall och inte till nån annan främling. Keligare katt än honom finns inte så glad att jag vet vart jag har honom :).

Blev sedan lagom klar med klippningen tills jag skulle till arbetet. Tog 4 timmar av Elin idag från 12.00-16.00 vilket var en skön tid att jobba för då kom jag hem och kunde äta middag med la familia. Men imorgon är jag ledig och skall ut på äventyr med mammsen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0