FSK - BKV (2-0)

Idag bjöd vi Frösundare på en seger! 2-0 slutade matcen för oss, så himla sköönt med vinst och särkligt då BKV kaxade sönder. Man skulle kunna kalla dom riktigt dåliga förlorare och vi fick dom där vi ville ha dom då dom surade sönder, mohahha.

Igår handlade jag nya fotbollskor i förhoppningar att inte få så jävla ont i fötterna som mina förra. Och dom dög bra. Fick göra mål på Tinnas hörna. En boll som jag lyckades sätta i högra krysset. Trodde att den skulle ta i ribban, men blev sjukt glad då den verkligen satt. Efter det gjorde vi ett snabbt mål, även den på Tinnas hörna, då Frida fick sätta den :).

Efter matchen drog dem flesta hem till Gro i en favorit i repris. Vi fick mat och efterätt. Jag och Frida badade och sen spelade vi alla vollyboll, ruuligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0