Upplandscuppen Frösunda- Sunnersta (31/3)

Igår var det match igen då och alla verkade taggade innan matchen. Men sedan när vi kom ut på planen spelade vi väldigt svårt. Det var enmansspel och man lät en i taget springa med bollen istället för att ta hjälp av varandra, genom att passa. Tror det slutade de 0-3 eller 0-4 till dom efter första halvlek! Vart tog allas vilja vägen?

Andra halvlek ryckte vi upp oss. Passningsspelet var betydligt bättre och vi tog de lugnare. Jag tyckte vi ägde dom i andra halvlek dock hade vi ingen som gjorde mål. Vi måste nog bli lite hetare där framför mål, för vi KAN! På träningarna så smäller de men sen när det kommer till match så känns de som att man seifar och försöker hålla laget tätt bakåt istället för att tänka på att vi ska göra mål.

Matchen slutade tydligen 0-5 till dom (tror jag) tappade räkningen. För mig var det här den första "riktiga" matchen efter min skada (förra matchen var jag ju brultalt dålig då jag var sjuk och gick av) igår kändes de i alla fall som att jag gjorde en bra andra halvlek, för att precis ha kommit tillbaka. Matilda gick av planen så fick ta hennes plats som mittback. Men de gick väl bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0