Såååå vad har hänt sen sist!?

I tisdags höll jag mitt Svenska tal i nationella. Det gick ganska bra dock tänker an att man skulle gjort annorlunda när man är klar. Men är väl nöjd i alla fall.

Idag kraschade min skol-dator. Det är andra gången nu och i morgon måste jag ju verkligen ha datorn för då är det skriftliga nationella prov som ska skrivas på dator. Så får låna Malins! Jag fick då ringa till DELL. Men han jag blev kopplad till pratade inte riktigt på samma nivå som mig, fattade ingenting av vad han sa så Claes fick ta över teefonen och snacka! Jättesnällt! Så nu hoppas jag på att de fixar datan snabbt . Fridas dator som pajjade för nån vecka sen har inte ens fått tillbaka sin så hon måste ha sin egna hemmifrån!

Idag hände däremot en rolig sak! Jag, Frida, Nicole och Carro blev intervjuade för Mitt i Vallentuna. Intervjun skulle handla om vår skola och locka fler att välja vår linje. Dock blev det ganska mycket prat om vårt företag :D. Men det var blan det roligaste jag gjort i skolan på länge i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0