Länge sen sist

Japp nu var det länge sen jag bloggade man har haft fullt upp med skolan. Nu är det bara en vecka kvar sen är det lov. Under denna vecka är det nationella tal och prov i svenska b. Dessutom har vi ett databaserat prov.

Denna lördag var menad åt att skriva mitt tal. I morse vaknade jag med min prins som sedan drog vidare till en kompis. Efter det böt jag däck på min bil. Efter det kom farmor och Evert och hälsade på. Det blev då fram med motorsågen och så gjorde vi upp en brasa. För nån dag sen kommer ni väl ihåg att det var sttoooooorm ute. När jag kom hem till pappa i går fick jag en chock. En stor fet tall hade blåst omkull utanför huset, hela roten låg i vädret. Så man kan säga att vi tog bort den idag.

Efter blev det fika och sen när farmor och Evert åkte hem tvättade jag min bil. Dock onödigt eftersom min katt gick på den precis efter så det är kattspår på huven.....

Svenskatalet har jag sedan dess suttit med och nu är det 5 min långt :D. Nu ska jag bara justera och finslipa lite på det :D.

Är ganska sugen på att dra ut men det får vänta till lovet!


Kommentarer
Postat av: mormor

vad det den tallen trodde det var en som stod närmre diket men klara sig vedbon då?

Natti natti <3<3<3

2011-04-09 @ 22:40:55
Postat av: Amanda

Allt klarade sig fin fint :D

2011-04-10 @ 13:35:41
URL: http://bondesoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0