tegelbruket och dagen efter

Tegel igår var kuuuuuuul. Tyvärr går ju sista tåget 00.04 från Tibble vilket sööög för de var då som draget började dra igång på dansgolvet. Men hade sällskap med mig hem av Frida och Lisa :)


Torsdagsträningen!
Snacka om att dagen har vart seeeeg. trött sen igår plus att jag tränade i morse innan skolan. Hade inte så mycket krafter men va tvungen att åka till skolan vid 12.00 men det blev en kort dag eftersom vi bara hade en lektion :) åkte hem till mormor efter det och sen hem till älsklingen som jag inte träffat på länge:) Gjorde mat åt honom och mig eftersom båda skulle iväg på träning så det blev ett kort möte :(. Sen va det direkt hem fäör att byta om till fotbollskläder. Träningen var rolig och det slutade med att vi mixade herr laget och dam laget. riktigt bra tempoo va det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0