Mohahaha, Bloggrape

Just precis. Gäller att logga ut innan man lämnar. :)

Amanda har precis åkt hem för att jag ska snart ner och träna och hon skulle hem och äta middag.
En annan har precis ätit en fantastisk måltid som mitt hjärta kokat ihop! *mums*

Ikväll blir det myspys med henne efter min träning och vi lär väl titta på sex and the city eller kanske blir fotbollen! :) vi har inte riktigt bestämt oss ännu! hehe Men mysigt ska det bli! Har saknat henne massor den här veckan när vi inte kunnat ses så mycket då båda har haft fullt upp med studier på varsitt håll.

Nu måste jag kila iväg till träningen ! :D

Tjolahopp!

// Niclas <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, helt rätt gjort Niclas! :D

2010-09-03 @ 17:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0