Måndag

Första dagen efter helgen började med min första filosofilektion ever (och kanske den sista)... Nej men seriöst fattade ingenting och vet inte ens var filosofi inebär, vad är det vi ska göra liksom??? Aja det var ju första lektionen så kan ju hoppas på att det blir bättre. Efter det var det skolfoto som gällde :D kulkul och i år fick jag sittta :O men ska inte klaga fick min braiga sida fram i alla fall haha.

När skolan var slut åkte jag hem till mormor för att klippa gräset. Pojkvännen fick också sin nya HTC disire hem på posten så den ska jag åka och leka med i kväll :D

Nu blir det att äta mammas nybakta bullar och kolla på biggest loser sverige som börjar 20:00 :D


Kommentarer
Postat av: Niclas

Ja för inte var du med mig iaf ! tant!

2010-09-07 @ 17:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0