Häverödals-Frösunda

Idag var det då dags för yttligare en söndagsmatch, som spelades i Häverödal. Yttligare en lång bortamatch men ochså den siste. Räknar inte Rådmansö som en lång bortamatch eftersom jag har "bott" där. Sen är det bara sköna hemma matcher kvar och sen är säsongen sluuuut :D

Det var en väldigt viktig match i dag (som vanligt) och det var verkligen viktigt för oss att ta poäng idag eftersom vi då skulle klättra några steg i tabellen. MEN men vi förlorade med 3-1..... Får ta på mig två av deras mål faktist eftersom jag stod på samma ställe båda gångerna men ikke kom åt bollen. Det var på deras hörnor det hände. Annars hade vi stötvist ganska bra spel i matchen då vi spelade oss förbi men sen tog det stopp... Kikki gjorde i alla fall första målet som snyggt gick över målvakten :. De ord som domaren sa till mig då jag va på väg mot omklädningsrummet efter matchen värmde och fick mig en tankeställare om vad jag egentligen kanske bör göra :)


Kommentarer
Postat av: Niclas

Duktig tjej! Stolt över dig! :) Fast kanske inte var så bra att du var ansvarig för 2 baklänges mål. Men ändå! haha



Älskar dig <3

2010-09-05 @ 22:15:20
Postat av: Nicole

vad sa domaren? :)

2010-09-05 @ 23:06:10
URL: http://knasflickans.blogg.se/
Postat av: amanda

nee nvet de niclas :)



hihi hemligt Nicole ;) (de va inget speciellt :) )

2010-09-05 @ 23:11:40
URL: http://bondesoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0