Frösunda - MOIF, veteranmatch!

Idag var det en skön dag att vakna upp breve älsklingen. Vi åt frukost tillsammans och gick sedan ut och hjälpte mamma och Thomas att bära den nybyggda önskebrunnen till dens plats :). Efter det tog vi en promenad hem till mormor och morfar för att hälsa på dom :). När vi kom hem igen åkte vi hem till älsklingen för att han skulle packa till hans hockeyträning :). Klockan kvart över två åkte jag först hem till frida för att plocka upp henne och sen till carro för att plocka upp henne också :) Efter det åkte vi till frösunda planen för att kolla derbyt mellan Frösunda och MOIF plus att jag, Mickis, Frida och Carro tog hand om kiosken ;). Matchen slutade 1-0 till MOIF! 

Just nu är jag väldigt klyven om hur jag ska göra i kväll :(. Får dåligt samvete av att jag blir tillfrågad att följa med och sedan i sista sekunden säger nej :(. 


                                                             Lite bilder från dagen :)


Nya bäcken hos mamma

Ronja :)

Thomas ska skjuta frispark

Anfall

Frösunda fans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0