varför göra så svårt av något som är så mycket lättare egentligen!?

Idag har jag haft matteprov, jag är redan medveten om att jag kommer få repetera:-( Fattar inte varför lärarna ska göra så svårt föör oss?! Man är ju lite haj på uppgifterna i boken men sen på proven ställs frågorna i en annan frågeställning som får en att bli förvirrad! Så snälla gör LÄTTARE prob tack :-D Efter skolan skjutsade jag Elin till Lindholmens station, där hon hade ain cykel :-). Efter att jag släppte av henne åkte jag till mormor och morfar. Jag och mormor satt då och lekte med våra mobiler och jag fick bilder och nägra låtar som hon skickade till mig :-) Fick även namnsdagspreaenter av mormor och morfar. Ett par nystickade sockor som jag har önskat mig av mormor och så fick jag även en film, remember me som jag velat se :-D Nu ligger jag i min säng trött som fsn och väntar på att pannkakorna ska bli klara som pappa håller på att laga ;-). Efter det blir det innomhus fotbollsträning :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0