Första innomhusträningen för säsongen!

Första innomhusträningen avklarad. Det var som vanligt samma gammla underbara fys! Och jag är faktist seriös. Älskar att köra slut på mig själv. Men jag kan hålla med om att det faktist var jobbigt idag och det beror ju till stor del av att vi inte har tränat på ett tag nu. Benen kändes som spagetti :-D. Efter det blev det tvåmål med tre lag som turades om att spela. Jag var nöjd med mitt lag där jag spelade med Frida F, Matilda, Mickis och Carro i målet. Vi har typ spelat tillsammans i 100 år :-) och var idag obesegrade. Trots att mitt lag var bra idag vet jag att vi kan bättre :-P utöver det var alla på träningen idag bäst och det bevisar att Frösunda SK är bästa laget ever;-) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0