Sug och svälj, trevlig helg!

Äntligen är denna dag över! Känns så himla skönt att ha redovisningen gjord :) Var jättenervös för att stå och hålla mitt redvisningstal eftersom alla innan mig va så bra! Var även rädd över att jag inte skulle komma ihåg vad jag skulle säga och därmed stå och läsa innantill. Men jag tycket det gick hyffsat bra i alla fall! Är ju inte min grej att stå och snacka inför en större grupp men jag gjorde mitt bästa. Efter att var och en hade redovisat fick man skriva lappar där man skulle nämna tre bra saker som personen som redovisade gjorde. Och 1 sak som personen skulle tänka på till nästa gång.

I mina lappar som alla hade skrivit om mig tyckte de flesta att det jag gjorde bra var att jag;
Kunde min text, hade tydlig röst, kollade upp och inte kollade ner i mina anteckningar så mycket, bra med andningspauser och att jag var ganska lugn, mm.

Det jag måste träna på är; Att vara med säker och tro på mig själv, använda mitt kroppsspråk mer, att inte läsa innantill papprena, våga stå och prata utan talbänken framför mig och försöka att inte låta så nervös, mm. 

Det lyder inget tvivel om att det var delade åsikter och alla tycke lite olika. Men det var roligt att få veta vad man gjorde bra och vad man gjorde såligt så att man kan förbättra sig till nästa gång. :)

Nu är redovisningen klar och alla inlämmningsarbeten inskickade! Dags för helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0