Rimbo marknad

Dagen började med att jag gick upp kvart över nio och åt och fixade. klockan 10 i 10 kommer Frida och hämtar mig. Därefter åker vi till sation och plockar upp Anna panna och efter det var det full fart till Carro. 20 kronor kostade det att parkera och parkeringsvakterna var rätt snygga ;) hahah. Jag har själv bara vart på Rimbo marknad typ 3 gånger i hela mitt liv. Men anledningen att jag åkte dig var för att handla KOLAREMMAR! För dom är då jävla goooda :D.
 



Men det var fan bra att vi åkte dit för vi hittade förpackningar som vi skulle kunna förpackitera vårt te och chokladpulver som vi ska sälja i skolan. Det var ett stånd där som sålde te och jag frågade vart dom hade köpt sina förpackningar sen frågade vi saker om de och hon gav oss telefonummer, adressen och hemmsidan angående förpackningsföretaget och det var jävvligt schysssst! sååå det lönade sig att ta ledigt idag :D.

När shoppandet var slut åkte vi hem till Carro för att fixa vår Svenska redovisning inför i morgon. Det blev as bra tycker jag och Anna var bäst som hjälpte oss :D

Nu ska jag kolla på Paradise hotel och äta kolaremmar MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0