Min lediga dag!

Morgonen började med att jag vaknade hos Niclas. Medans han höll på att fixa sig passade jag på att sova, så himla skönt! Jag gick sedan ut till bilen för att skrapa rutorna. MEN det hade vart en fördel om man kunde öppna dörrarna xD. Allt hade frysit så jag fick sitta och värma bilnyckeln och blåsa in i nyckelhålet. Efter ett tag gick dörren att låsas upp, men inte att öppnas. Men däremot kunde vi få upp dörren där bak. Så det blev till att klättra in i bilen :P. Efter att tags skrapande var vi iväg och det var även tåget... Så vi fick åka hem igen, så att Niclas mamma kunde skjutsa honom till universitete,t så att han inte skulle missa sitt serminarium. Det var dessutom jättehalt i morse och tur som fan att pappa hade bytt till vinterdäck på min bil i helgen, Annars hade jag slirat runt ännu mer än vad jag redan gjorde :).

Nu ska jag plugga till mitt matteprov som är imorgon klockan 08.20! Men det går inte så bra när TV:n är igång :). Väntar även ivrigt på att posten ska komma! Eftersom jag har beställt en ny mobil och gärna vill hämta den så snabbt som möjligt.

                                             Niclas under vattnet då vi snorklade i Egypten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0