Min dag

Idag började skolan med matte, ursch! Ser verkligen inte fram mot matteprovet nästa vecka :( :( ! Måste verkligen plugga gärnet nu! Andra lektonen bestod av svenska! Tycker att vi fått en väldigt bra lärare som ger tydliga instruktioner till skillnad från vissa andra... Efter var det projek arbete men gruppen kom överens om att strunta i lektionen och låta alla medlemmar ängna sig år sina filosofi-arbeten och svenska redovisningen. Bra beslut (Y). Dagen efter det har jag suttit och pluggat och pluggat. Förhoppningsvis är jag nästan klar annars lär jag nog bli det i skolan i morgon under våra två filosofi-lektioner.


Hoppade över träningen idag till och med :(! Men skolarbetet går före i alla lägen!

Kommentarer
Postat av: Knutana

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2011-03-28 @ 17:20:22
URL: http://knutana.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0