Min bil gillar inte kallt väder!

Idag har jag ängnat min tid för att bli klar med filosofin och svenskan! Är trött på det nu och längtar bara tills morgondagen då allt kommer bli överstökat. Efter jag vart klar tvingade Malin att följa med mig till macken för att handla godis, så jag offrade mig mohahha. Men då jag skulle öppna min bil så ville inte nyckeln vridas. Hatar kylan :( Och hatar tanken av att dörren kanske inte går att öppna om man verkligen måste ha den nån gång. Men tog mammas bil i alla fall och till slut kom vi fram till macken :D.Det blev en chokladkaka (A).

Nu sitter jag i soffan med Malin, Mamma och Thomas och äter choklad och kollar på biggest loser :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0