Man kan inte alltid vara på topp!

Min dag idag har inte vart så värst bra. Hade svårt att sova i natt och mådde jätte illa. Ville inte väcka Niclas så jag gick upp för att se om det kunde bli bättre. Men det slutade med att jag satt i badrummet och spydde i toan! Ursch, inte likt mig att spy :S Så vet inte vad det kan vara. Efter ett tag somnade jag om och efter nån timme ringde väckarklockan. Jag gick då upp för att ta på mig dagens outfit, men insåg ganska snabbt att det inte skulle funka. Gick och la mig igen för att vila upp mig så jag kunde gå på sista matteliktionen innan provet, kändes att det behövdes!

Nu mår jag mycket bättre och ligger i sängen och kollar på MTV. Laddar inför kvällens fotbollsträning men först skas det ätas hamburgare som pappa lagar nu :)

 


Kommentarer
Postat av: Nicole

någon kanske är gravid

2010-10-27 @ 12:15:52
Postat av: amanda

Haha verkligen INTE!

2010-10-27 @ 16:46:35
URL: http://bondesoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0