Lilllördag

Idag har vart en sån där skön dag fast ändå tröttsam! Slutade klockan 2 och sköönt att man hade bilen så man kunde åka hem med detsamma utan att passa massa bussar och tåg. När jag kom hem gick jag ut och gick med mamma och kom hem med massor av svamp! Efter det fick vi besök av Thomas morbror.

Klockan 19.00 var det frivillig träning, dom som var där var jag, Frida, Carro och Leffe! :). Skönt att man kan tvinga sig ut och springa en gång i veckan i alla fall :P. Men man kan ju inte tjocka hemma hela tiden! Det gick as bra att springa i alla fall och efter blev det lite "gymma". Sprang fort som fan så jag skulle hinna hem och kolla Bonde Söker fru xD hahaha. Dagens program var inte så jävla kul :P men det är ju så med dom första programmen innan dom kommer till gården. Därefter kommer det säkert bli jättebra, det är jag ikke orolig över ;P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0