hard work work!

Träning idag igen då! Så himla skönt. Behöver verkligen komma igång nu igen. Min och Carros lilla tävling ligger nu lite på is . Vi var faktist duktiga ett tag :D. Just nu sköter jag mig inte speciellt bra. Slinker ner lite godis här och där. Carro är nog duktigare än mig :). Jag måste sluta äta godis men det säger jag jämt och det håller i tyå 2 veckor sen glömmer man. Men nu blir det skärpning på mig och TRÄNING, TRÄNING och massa TRÄNING :D. 

Eftersom vi nu haft uppehåll har jag i alla fall försökt träna 2 gånger själv i veckan. Men det är så tråkigt att göra det själv. Löpträningarna på onsdagarna är faktist jättebra eftersom man då får sällskap :) Nu har vi även fått träningstider på Måndagar på Vallentuna IP klockan 20.00-21.00 för dom som vill komma :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0