Fredagsmys!

Ja så var det äntligen fredag kväll och dags flr mysig middag med älsklingen. Till förätt blev det rostat bröd med gravad lax, skagenröra och färska räkor :)

      

Till huvudmål blev det tacos :P visserligen inte så fint om man ska göra sig till men är man sugen så är man :P

                                 


                                        Till efterätt blev det blåbär/hallonpaj med vaniljsås

 

                                 

Nästa halv åtta hos mig! Kanske är enda chansen för mig att bli TV-kändis eftersom jag nu har Niclas ;) Så bonde söker fru och ensam mamma söker är nog inga program jag kan vara med i :P. Om inte Niclas är en av dom som söker förstås och han lådsas som om att han inte känner mig :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0