Liams dop

Idag var det Liams dop i Norrtälje som stod på schemat. För alla er som undrar så är Liam barn till Jessica och Jimmy. Jessica är min plastsyrra, alltså mammas killes dotter. Vi bänkade oss förstås längs fram i kyrkan där man såg som bäst. Fint var det och det bjöds även på live uppträdande. Hon som sjöng var grymt bra och tönt som jag är höll jag på att börja böla under den först låten dels för att den är så fin och dels för att jag har en annan koppling till låten. För senast jag hörde den låten var på ett bröllop då bruden sjöng den live för sin nyblivna man. och då storgrät jag för att jag tykte det var så fint :D haha.

Efter kyrkan begev vi oss till en lokal där det bjöds på smörgåstårta, smörgåstårta och ännu med smörgåstårta + bullar, bullar och ännu merbullar! Så blev rätt proppmätt! Efter presentöppningen åkte vi hem och nu sitter jag och kollar på tv med katten i knät :)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0