Vatten

Nej nu blir det sooova för mig! Är så himla törstig efter den feta pizzan så kommer nog dricka flera liter inatt. Men inte lika många litrar som det blir en natt efter "lite" alkohol! Ska föresten kolla på gårdagens och dagens avsnitt av paradise hotel som jag missade, om der funktionerar på datorn.

Som tur är har man sovmorgon i morgon. Skola är det inte heller utan det blir ett besök till SACO- mässan i Älvsjö för nsperation om framtiden. Plugga vidare eller jobba direkt? Jag håller med Frida om att jag ska nog jobba ett år innan jag börjar plugga och sen får man se vart man befinner sig i livet!

Godnatt <3



Kommentarer
Postat av: fin

Jag förstår Vad du menar men man tappar ganska mycket på ett år. Mer än vad man tror. :( men du får göra precis som du vill :)

2010-11-19 @ 01:46:12
Postat av: fin

Jätte fin bild älskling!

2010-11-19 @ 01:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0