Öva, Öva och öva!

Har vart en lång dag idag. Började skolan 08.20 och åkte hem ca 16.00. Övart, övat och övat är det vi gjort idag. På torsdag gäller det. Då ska vi redovisa vår affärsplan inför tvåorna och dessutom en jury. Är helt slut nu och vill egentligen bara lägga mig och sova men det går inte för nu ska jag försöka öva in min text ännu mera. Ikväll ska den sitta helt i huvudet så jag kan redovisa det jag ska säga imorgon, utan att ta hjälp av lapparna.

Snart kommer vår försäljning av Te och Chokladpulver att dra igång! En perfekt julklapp eller födelsedagspresent. Jag kommer att återkomma till detta då vi är klara med packiteringen av dessa.

 


Kommentarer
Postat av: agnes

ja, imorgon fixar vi det hela gruppen. och gör vi det inte får det banne mig lösa sig :):):)

2010-11-30 @ 21:45:11
URL: http://hejtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0