TACK OCH ADJÖ FÖR IDAG...

Fredagen börjar lida mot sitt slut. Ligger i Niclas säng och ska sova nu. Är sjukt trött.

Idag jobbade vi över med företaget och fixade inför redovisningen. Det gick bra, duktiga tjejor :) Efter det var det hem och packa snabbtsnabbt sen stå i kö i macken... Till slut kom jag hem och kunde äta. Efter det kom Niclas och mamma jag och han gick över till Anna. Det var roligt och lite hyss hittades på. :D. När vi kom hem igen åkte jag och Niclas hem till honom eftersom han skulle skriva klart ett arbete.

Nu måste jag verkligen sova. Ska upp relativt tidigt i morgon och leta utklädnadskläder med mamma till festen. Hoppas jag hittar det jag ska i alla fall :)

Har dessutom firat 10 månader med Niclas idag, Viktigt! Haha :D Älskar dig Niclas.

GODNATT!





Kommentarer
Postat av: <3

Jasså trodde det var 11....

2010-11-29 @ 00:47:34
Postat av: Amanda

GAAAH haha förlåt älskling xD 11 månader är det ju :):)

2010-11-29 @ 19:16:40
URL: http://bondesoker.blogg.se/
Postat av: Kjellleah

Great site!!!

2011-06-17 @ 08:46:57
URL: http://kjellleah.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0