Tack för att ni sabbade hela festen

Kan inte plugga just nu för anart börjar paradise hotel kom jag på :D.

Kan ju även passa på att ta ut mina agretioner. Jag tar tillbaka det jag skrev om på Frida om Mollys fest. då jag sa att det inte var någon som snodde jackorna utan att de säkert kommit under något och att de skulle hittas där inne i huset på morgondagen då det blev ljusare. Nu är det ju bevisat att jackorna faktist blev stulna...

Två styckna lämnade festen en stund under festen med bilen (trots att dom var packade...) Under den tiden hade jackor försvunnit och folk letade överallt. Då kommer dessa två personer tillbaka till festen och blir frågade; vart har ni vart? då säger killarna vi åkte en bit. De letar igenom bilen för att se om jackorna ligger där men de hittar inga. Det var fortfarande kaos inne i huset och alla letade efter sina jackor.

Dagen efter fick jag reda på att Frida, Molly och Helena åkt runt utanför lokalen och letat efter jackorna. Dom åkte då åt samma håll som killarna åkt och såg där dom hade vänt med bilen. Det var även spår in i skogen och där låg jackorna!

Tack Elias och Johan för att ni sabbade hela festen!


Kommentarer
Postat av: Eivindmerete

Very interesting site, beautiful design, thank.

2011-06-16 @ 14:24:07
URL: http://eivindmerete.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0