Stora staden

Idag var det shopping som stod på schemat. Jag mamma och Malin tog 09:15 tåget in tinn Östra station. När vi var inne i stan gick vi och fikade på ett konditori som hette Stures konditori. Efter fiket gick vi längs en gata jag inte vet vad den heter. Vi kom i alla fall ut vid svampen. På torget ser vi några som står med en filmkamera och mikrofon. AAh tv tänkte jag. Så kom det fram två tjejer till oss och frågade om vi ville svara på några frågor. Jag frågade då aa bara om vi får vara med i tv, på skoj. Tyvärr hade det inget med tv att göra utan det vara en undersökning. frågorna löd;

1, Är du medlem på facebook?

Svar: JA!

2, Är du med i någon grupp på facebook som har med smink att göra?

Svar; hahah nej jag är inte så jävla intresserad av smink utan tar det som finns. Och gör något bra av det.

3, Vad skulle locka dig till att gå med i en sådan grupp gällande smink på facebook?

Svar; Gratisprover såklart!


Klart haha jag tror inte dom riktigt fick dom svar dom hade förväntat sig. Men det vara en kul grej hahah. 

   


Införskaffade mig idag en skjorta, mössa, klänning och ettt telefonkort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0