Spårat?

Måndag? Jag som trodde det var söndag idag. Kändes som en sådan dag i alla fall eftersom man va på fest igår. Kvällen slutade tidigt och jag gick hem till Niclas och somnade. Blev mycket av det lilla kan man säga.

Har precis kollat på ensam mamma reprisen på datan, eftersom jag missade det igår. Kul kul och dessutom är det ganska uppenbart vilka mammorma kommer att välja... Vad ska man göra nu då? kolla film eller nörda framför tv:n kanske? Orkar inte göra speciellt mycket just nu. Taggar till träningen ikväll. Sen ska jag ta mig hem till Anna och hämta alla grejer jag lämnade igårkväll.

Kommentarer
Postat av: Niclas

Kul att man får cred för att man tar hand om dig :P

2010-11-01 @ 15:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0