Saco-mässan

Idag var vi på Saco mässan i Älvsjö. Skolan hade hyrt en buss som transporterade oss ända från skolan till mässan. Väl där inne var det jätte mycket folk och stånd. Man visste inte vars man skulle börja. Jag vet heller inte vad jag vill bli så visste inte vad jag ville kolla på. Jag tog i vilket fall några papper från Stockholms Universitet, eftersom jag inte vill plugga längre bort. Men efter det gick jag och Carro och samlade på oss massa godis, pennor, plåster m.m. Efter några timmar åkte vi till donken vid centralen där vi väntade på Frida, Nicole och Agnes. Blev lite mat och nästan slagsmål med henne i kassan som var trögfattad. Eftersom Carro hade tappat rösten fick jag beställa åt henne också, så det blev två beställningar men det fattade inte hon så jag lackade. Efter det åkte vi alla hemmåt och jag gick av i Ormsta där Niclas hämtade mig :). Hemma hos Niclas somnade jag medans han åt sen åkte jag hem till mamma och packade. =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0