Men hallå...

Japp happ då var det Tisdag idag då. Vill bara säga att mina vänner är väldigt snälla som lånar ut sina skor till mig :D. Minnet som jag har är ju trots allt inte det bästa så självklart gjömde jag ta med mig vanliga skor till träningen igår, då jag skulle sova hos Niclas efter. Hade det inte vart för Frida och Carro hade jag fått gå i fotbollskorna till skolan idag :P.

Hade också en nära döden upplevelse idag. Jag satt en liten bit från fönstret och pluggade och plötsligt flyger fönstret upp med en väldans fart. I fönstret står Addes och Michas coca cola glasflaskor som flyger ner i farten tillsammans med fönstret. Krach pang bom blev det HAHAHAH. Själv vet jag inte vad som hände med mig jag typ kastade mig bort. Men kul var det i alla fall xD Tur att jag inte satt närmare fönstret bara då hade nog facet krossats i glas :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0