Jaa :D

Efter att min data tappade kontakten med hårdisken i fredads så blev den äntligen lagad idag. Killen som skulle komma och sätta in den nya hårddisken i datorn ringde mig och sa att han skulle vara på plats klockan 13.15. Klockan 13.10 satt jag och Carro nere vid entren/skåpen och väntade. Klockan 13.30 hade han fortfarande inte kommit. Men så kommer nån jag vet inte om det var olivia eller inte, minns inte helt och frågar vad vi gör. Då vräker Carro ut sig vi väntar på den där datasnubbben som skulle vart här kvart över! Hahaha då går det en kille bakom och ser lite vilsen ut och säger aah det är nog mig ni väntar på. HAHA det tyckte jag var roligt i alla fall. Efter ett tag så var datorn fixad och nu har jag precis installerat virusprogram på den. Jag hade så himla tur som sparade alla arbeten på min lilla hårddisk dagen innan datan kraschade. Och dessutom skickade jag in mitt arbete som skulle in dagen efter till min hotmail precis innan datan dog. Kanske är nu man ska passa på att handla en trisslott?

Nu ska jag baka negerbollar och kolla på ensam mamma söker, som jag missade i söndags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0