Farmor!

Idag var det yttligare en shoppingresa planerad. Klockan 07:30 ringde klockan i morse. Ursch, jag var så himla trött.. Snozade lite tills jag verkligen var tvungen att gå upp. Efter det kom jag iväg på min lilla biltripp 50 minuter bort! Dit jag skulle var till farmor och Evert. Har länge pratat om att när jag har körkort ska jag ta med henne på en shoppingtur. Och den dagen var idag. Passade alldeless utmärkt då jag hade lov. Vi åkte till IKEA i Uppsala där vi gick genom hela affärren med lunchstopp på mitten. Vi båda åt potatismos och köttbullar, mums. MEN väldigt mättande! Efter IKEA gick vi till affärerna runt omkring, skopunkten, Åhlens, Lindex m.m. Lite köp vart det för oss båda :). När vi hade spenderat några timmar i Uppsala åkte vi till farmor och Evert igen! Där släppte jag av henne och tog farväl innan det bar hemmåt för min del. Är glad att jag kom iväg innan det blev mörkt.



Ny mössa stickad av Farmor!


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hoppas du har haft en trevlig fredagskväll!



Nu säger jag tack & god natt!

2010-11-06 @ 00:07:45
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0